CARLTON TRAVEL ASSISTANCE
SƏYAHƏTİN TƏŞKİL EDİLMƏSİNƏ YARDIM
Sifariş haqqında razılaşmalar, danışıqlar, ezamiyyət vəsiqələri, xərclərin uçotu, əmək intizamına müvafiq olaraq Rusiya Federasiyasının sərhəddlərindən kənara gediş zamanı vizaların sənədləşdirilməsi, qeydiyyat sənədinin sonradan toplanması – hər bir ezamiyyətdə birbaşa məqsədlərindən savayı, əks bürokratik tərəf mövcuddur.
Səfər edənlərin kəmiyyətindən asılı olmayaraq personalın səfərlərinin təşkilini bir icraçıya ötürmək daha praktikidir. Şirkətin daxilində struktur bölmələr ilə məsul şöbələr arasındakı fəaliyyətdə uyğunsuzluqlar hesabat dövrü ərzində xərclərin və işgüzar görüşün hazırlanmasına dair vaxt hissolunna şəkildə ixtisara salınır.
Ezamiyyətlərin təşkili ilə bağlı kompleksli təklif
- Xarici ölkələrə ezamiyyət üçün vizaların alınmasına yardım
- Hərəkət marşrutunun razılaşdırılması və hazırlanması
- Təyyarə biletlərinin sifariş olunması
- Dəmiryolu biletlərinin sifariş olunması
- Yaşayışın sifariş olunması, 24 saat təsdiq
- Yolun tələb olunan obyektləri ilə bağlı transferin təmin olunması
- Qalma ilə bağlı VIP müşayiət
Nəqliyyatın yeganə növü ilə yol sənədlərinin əldə olunması imkanı ilə çoxlu sayda iştirakçılar ilə ezamiyyətlərin təşkilinə yardım edirik.
Əcnəbi vətəndaşların işgüzar görüşləri
Bizim şirkətin partnyorları üçün iş səfəri ərzində leqal və rahat şəraitdə qalmağın təmin olunması.
Carlton Travel şirkətinin digər imkanları arasında – status ilə məhsuldar səfər üçün zəruri olan vizanın alınmasına yardım (işgüzar, iş). Daxil olan mütəxəssisin qeydiyyatı: miqrasiya nəzarəti orqanlarında qeydiyyata salınmaq haqqında qeyd.
Rəhbər şəxslərin ezamiyyətləri
Bir sıra hallarda idarəetmə statusuna qarşı münasibətdə top – menecerlər, baş direktor, bölmə rəisi və digərləri üçün bütün səfər dövrü ərzində xüsusi şərtlər tələb olunur. Təsdiq olunmuş plana daxil olmayan digər tapşırıqların meydana çıxması, cədvəlin, maşrutun təcili dəyişikliklərinin təyin olunması, səfər müddətinin mümkün olaraq uzadılması onlara aiddir.
Səfərin gözlənilməz hadisələrinə bunlar daxil ola bilər:
- əcnəbi partnyor ilə görüşün təşkili;
- neytral ərazidə danışıqların aparılması;
- müvəqqəti personalın muzdlu işlədilməsi ilə bağlı xərclər (transfer, xidmət, konsaltinq, sənədsiz xidmət ilə bağlı mütəxəssis, digərləri)
24/7 rejimində işləyən menecerlərimizin köməyi ilə ezamiyyətlərin təşkili üzrə digər sərəncam sənədlərinin və normativ aktların vaxtlı – vaxtlı sənədləşdirilməsinə və əlavə xərclərə nəzarət etmək, ezamiyyət zamanı bütün hadisələrin idarə olunması zəruridir.